dijous, 30 de desembre del 2010

SETMANA DE NADAL

Aquesta setmana, alguns ciclopatas tenim festa, i hem sortit a fer un volt, no tant sovint com voliem pero suficient.

DIMARTS 28:

L'amic Pelayo:

si que hace frio si,,, hoy salidita tipica, to solano con mi musica, subida por cadira y a rodar fins la antenaca, bajada a orrius por el sendero de la cabrilenca y subida de nuevo rodando a la mutua... ya de noche... con mi super linterna de 270 lumenes,, tendre que comprar otra igual ya que por senderos o trialera no lo ves muy claro el tema...

2,14 Tiempo
925 mts desnivel

L'Amic Adolfo:

He salido a las 16:00 del Masnou subida x Teia toda la pista hasta sant Mateu he bajado x detras del la ermita para buscar la pista NEGRA!!! (esta de puta madre, se baja toda sin poner el pie), enlazo con la del ovni cunado llego abajo tiro p´arriba otra vez asta sant Mateu y pillo la NEGRA de nuevo ( ma molao mucho) empalmo con la trialera que baja a Teia (la han desgraciado un poco los pu..tos forestales) y pa Masnou... llego 17:45 justito se hace de noche y yo iba si luces ya que a sido una salida de lo mas improvisada ni yo me lo esperaba lo de salir.

12 kms/h

DIJOUS 30:

Avui dijous, despres de treurem la mandra que porto acumulada tota la setmana i que no m'ha deixat sortir cap dia, he quedat amb l'Adolfo per cremar els turrons d'aquest Nadal.

Dons aixó, hem quedat a las 9 del matí com sempre al Poli de Premià i hem pujat direcció a la Poma per anar després per la pared seca, Creu de Can Boquet, Roca d'en Toni i desde allà direcció a Sant Bertomeu. Abans d'arribar girem a l'esquerra per anar a buscar el corriol del Gr i una mica més endavant girem a l'esquerra i ens enfilem per corriols interiors de Cèllecs. L'objectiu es anar a trobar la trialera que vem descobrir no fà massa i que es debia fer a l'ultima Prehistorica, es bastant llarg i força macu. Un cop a Can Gol(em sembla que es diu així aquella urbanització) en lloc d'anar cap a la Pedra de les Orenetas com sempre, hem girat al inrevès per anar a buscar el pujadot aquell i voltant el Turó de Cèllecs, baixadeta guapa guapa guapa per la trialera de la Puerta verde. Ara feia molt de temps que no la feiem, i la veritat es que està molt maca, amb bastant de fang al final, pero la resta es acollonant.

Al final, hem aprofitat per fer las barretes i per comentar la baixadeta tant guapa que acabavem de fer. Llavors, hem pujat per la pista de l'esquerra, que deu ni do el que puja nano! i a més amb molt de fang, (no ho entenc, si fà molts dies que no plou, deuen regar). Al arribar a dalt hem anat a fer la trialera que et deixa allà a los Pilares de la Tierra, on Jo tenia pensat agafrar el corriol aquell que vem fer a la Trinxa que et porta a Vallrromanes, pero hem decidit que ja enm teniam prou i hem pujat per la pista fins el "basurero".
L'última baixada ha sigut per la trialera del Cactus, on hem coincidit amb un biker de Badalona i que hem compartit comentaris de com baixar l'ùltim saltet. Jo l'he baixat primer per damunt les pedres, desprès aquest biker l'ha baixat per un costat, i l'Adolfo, desprès de pensar-s'ho una mica i escoltar els nostres consells, ha agafat enbrancida i...............l'ha baixat força bé el Mamón. I desde allà cap a Premià passant per la Poma.

3.27 temps
1122 desnivell

PD. Avui he estrenat per primer cop un pulsometra, i la veritat es que ha anat bé, no he passat de 172 pulsacions en cap cas.I Jo que pensava que explotaria.......