dijous, 21 d’agost del 2014

Sortida "pata negra"

Una altre sortida entre setmana dels que fem vacances i ens quedem a prop de casa. Aquest cop tornem a ser els mateixos del dimarts passat mes una nova incorporació, en Jordi, que s'ha vingut a viure a Premià fa poc i ha volgut sortir amb nosaltres per veure si l'hi ensenyem uns quants caminets de la zona. Esperem que no sigui l'ultim cop.

Dons això, en Adolfo, en Kike, en Jordi i en Norris sortim de Premià direcció a Cabrils per pujar la muntanya per l'interior de la mútua. Un cop dalt la carena la creuem per la pista de la cadena, agafem la variant de la bruixa fins la bruixa que remuntem fins la pista de les escoles d'Òrrius.

Baixem una mica la pista i girem a l'esquerra, ens endinsem dins el bosc i fem un troç de corriol que enllassa amb el corriol de la casa, pero de seguida el deixem i tornem a sortir a la pista. Remuntem una mica de pista i anem directes a la "fea". Sempre parlant de la "guapa" i ara resulta que aquesta ens agrada mes, no es tant ràpida però es mes tècnica.

Ja som a Òrrius i toca remuntar desnivell, aquest cop hem triat el corriol del Pelayo, que fa temps que no l'agafem. El pugem força be, tot i la sorra acumulada que hi ha i que fa que vagis amb compte ja que rellisca molt.

Ara som al gr i anem direcció a Sant Bartomeu, creuem la carretera i comencem el festival de corriols que ens porten fins la carretera de Parpers, on ens aturem una estona a agafar forces.

Seguim fent camí i pugem per la trialera de la Prehistórica fins prop de Sant Carles, llavors agafem els corriols paral.lels, c4euem la carretera i ens trobem a l'Alex i al qui va enganyar al il.lus del Kike tot venen-li el trasto de bici que porta. Intercanviem inpresions i seguim per mes corriols fent via fins casi la cantera, on agafem el corriol de pujada fins el Meridià Verd.

Seguim fins a Sant Bartomeu, pista fins la Roca de'n Toni i baixem a Premià per la trialera del càctus.

Com l'altre dia fem la cervesa i les braves a la petanca.

En definitiva ha sortit una a sortida de les que podríem anomenar com a Sortida pata negra.

3,10 temps

Aquí podeu veure el track

PD: El nouvingut, en Jordi, ha demostrat que, a part de ser un gran tipus, va molt fort, sobretot pujant i en les baixades en quatre dies no el deixem enrrere ni de conya .Espero que hagis disfrutat i que tornis quant vulguis.