diumenge, 2 de març del 2014

El camp dels "hermanus"

Avui el nostre guia espiritual i gurú Ciclopata Don Racing-BCN ens ha deixat per anar a fer la seva primera cursa amb la flaca, es veu que, com que ja te un cert nivell i es barreixa amb penya molt canyera dons mira tu, ja no en te prou en fer bestieses com las non stop, segur que haurà fet un bon temps i tot el "paiu", des de aquí el felicitem, BRAVO RACING!!!!!

Nosaltres quedem com sempre, a les 8 al poli de Premià. Avui érem el Adolfo, el Kike, el Vnessier i el Norris. Em toca fer de guia i vull fer algo diferent, per lo tant, els sorprenc a la primera de canvi, un cop passat el bikeparc i allà on hi ha la finca d'aquells super-gossos em fico dins d'aquell terreny a l'esquerra que es ple de corriolets. Ja havíem passat alguns cops, quant un tal Kiler-bike acostumava a ser el nostre guia gurú, ja fa temps daixò, ara es dedica a criar bebitos. Ara resulta que, com que un dels que surt avui es "lugarenyu" de Premià, no com els altres, que un es Gauxo, l'altre es Masnoví i jo soc Pixapí, un cop ens adintrem allà, salta i diu, OSTI! EL CAMP DELS "HERMANUS", dons mira per on, ja sabem un altre nom d'un paratge proper, que macu!!!

Sortim del camp aquell, travessem una urbanització on hi ha el Club de tennis la Cisa, arribem a Vilassar de Dalt i pugem pel camí de la costa, nosaltres ho coneixem per la pujada de "los locos", si algú dels que venia avui no ho sabia, deseguida s'ha enterat, un habitant demanava a crits foc des de darrera la tanca.

Fot molta pujada, la de "los locos", mes que res perquè es força continuada. Tots quatre l'hem patit i malgrat la fresca del matí l'hem suat també. Ja som a la Creu de Can Boquet i continuem ruta pujant pel corriol del "tub" i pel corriol de Cal Senyor on, a mitja pujada ens creuem am en JValencia, un crac Masnoví que ha sortit alguns cops amb nosaltres. Un creuament mutu de lloances a precedit el final de la pujada.

Ja som al gr i per fi ja toca baixar, a tot drap direcció Sant Bartomeu. No hi arribem ja que firem a l'esquerre per anar a gaudir del corriol paral.lel a la pista i que ens deixa al costat de l'ermita. Creuem la carretera i baixem per trialera fins la pista que ve de La Roca i que travessem, per anar per pista fins la pista de Parpers. Per aquest camí ens trobem que hi ha una pedalada i coincidim força kms, fins l'urbanització de Sant Carles, però en sentit contrari. Per sort es d'hora i deu ser la part final, ja que no ens creuem amb cap participant.

Allà a Sant Carles fem la barreta i desseguida fem via de tornada pels corriols que vem fer la setmana passada , que ens van agradar molt. Ja tornem a ser a la pista de Parpers, molt a prop de la cantera, agafem el corriol de pujada fins la part trencada que pugem a peu. Seguim pel corriol fins la pista que puja de La Roca i agafem aquell corriol de baixada que enllaça amb la trialera que habiem fet al matí i que ens deixa al costat de Sant Bartomeu.

Com que no es tard i hem fet poc desnivell, proposo pujar l'antena de Cellecs, creia que m'engegarian a dida però no ha estat el cas, i comencem la pujadeta de marras. A mitja pujada recordo que hi ha un corriol que surt a un mirador on hi ha unes vies d'escalada i decideixo ensenyar-ho al grupet. Fem unes fotos, mengem i bevem una mica i descobrim que hi ha un del grup que pateix de vertic, jejejeje, aquests "lugarenyus"......

Refem el corriol fins la pista i seguim fins l'altre mirador, el del Vallés, allà ni 30 segons, no estan per mes turisme aquests. Arribem a l'antena i, collons!! sembla la rambla, hi habien uns 15 bikers all'a dalt. Recuperem l'al.lé mig minut i baixem per darrera per la pista fins a enllaçar el corriol que surt a ma dreta a mitja baixada, el que acostumem fer per enllçar amb la trialera dels taulons.

Aquí ha passat un cas molt extrany, estem al final del corriol i veiem que en Vnessier triga una mica massa, ja se la fotut, pensem. Dons rebo trucada i em diu que no sap beb ve que ha fet pero que ha aparegut al Pla del Fum. Com pot ser? per on ha anat? tant ràpit?, només hem trobat una eplicació raonable, ha trobat una STAR-GATE que la transportat directament. Aquests pibes son l'ostia!!!!

Ja retrobats tots cuatre, seguim per la pista fins la Roca d'en Toni i baixem per les trialeres de la granota 2.0 i per la del cactus, fins a la petanca de Premià on ens espera en Kiler per gaudir de les birres i les braves.