dissabte, 22 de setembre del 2012

Dissabte d'excepció

Com demà diumenge tenim una sortida diferent, un "asado argentí" by Victor, hem sortit avui dissabte de manera excepcional. Ens hem reunit l'Adolfo, el Norris, en Victor i el Racing sense haver pensat una ruta per endevant.

Agafem direcció Cabrils per tal d'anar a la benzinera del poble i inflar la roda de darrera del Norris que semblava anar una mica boturuda i seguim pujant per l'interior de la Mutua fins a la cadena. Baixem per la trialera de la cadena sense variacions, fins a baix de tot per seguir pista fins a Orrius. Un cop a la carretera la creuem i agafem el corriol que surt just al davant per anar pujant i tombar per la trialera de la dreta amb l'objectiu de trobar las trialera de baixada de l'Edu.

Després d'uns dubtes trobem el camí de baixada i fem un ràpid descens fins a la pista, un parell de quilòmetres mes avall girem a l'esquerre com si anéssim a la Torrassa del Moro per agafar una trialera que coneixem però que sempre sorprèn doncs puja de debò amb rampes de molt desnivell i que ens deixa justament al "saca corchos" i creuar el coll de Parpers. Aprofitem per descansar una mica al davant del "Javalí de Oro" i menjar una mica.

Seguim direcció la urbanització Sant Carles i un cop la pista acaba de pujar tombem a l'esquerra per començar un nou descens direcció a la Roca del Vallès, una zona que ens agrada molt, amb paratges encantats i corriols i trialeres per avorrir, tot i que normalment és una ruta que fem de pujada. Quasi a tocar de la Roca, reculem i agafem el camí de tornada habitual per corriols tocant la pista només un centenar de metres fins arribar a Sant Bartomeu.

Pista fàcil de retorn per coronar el Coll del Porc i anar per la Roca d'en Toni i baixar per la trialera de "la Granota", després, en comptes de baixar per el corriol de l'esquerre habitual de la Pared Seca, paral·lel a la pista, creuem la pista per fer el que va per la dreta (començament de la trialera dels Cactus) i seguir després per l'esquerra fins l'asfalt i cap a Can Rafart que avui és obert i tenen cervesa.

La sortida no ha tingut incidents remarcables, només que era la primera vegada que en Victor (VNessier) vestia el maillot Ciclópata. I sembla que li ha resultat, dons acostumats a esperar-lo a les pujades, avui no hi havia manera de descansar dons el paiu no es despenjava ni 2 segons! És a dir a més de ser Ciclòpata uniformat ja volia ser Ciclòpata Pro, bé quasi Pro, que encara hi ha categories! ;-) En dos dies i ens haurà d'esperar ell a nosaltres!

Avui les dades de la sortida son: