dimecres, 8 d’agost del 2012

CLÁSICA CICLOPATA + THE WALKING DEAD

Alguns estem de vacances i encara no hem marxat enlloc, dons decidim fer una sortideta. A les 8 del matí al poli de Premià ens trobem, el Quique-72, el Batxi, el Kiler-Bike i el Norris.

Com que ha vingut el Gps-humano l'hem deixat al seu carreg decidir quina sortida fèiem ja que es tota una garantia d'exit. Sortim de Premià per el camí del mig direcció a Teià, pugem per la riera i just a mig camí ens trobem al Juan amb la seva Orbea que ha sortit amb uns foreros del Masnou, el saludem i girem a la dreta just abans d'arribar al gr.

Arribem al gr just a la cruïlla de la pista que ens porta a Can Gurguí, la seguim i fem via cap a la "V" per fer un troç i enllaçar-la amb la trialera dels punts. Baixem de pressa, sortim a la pista i baixem uns quants metres per girar a l'esquerra, de pujada fins a girar a la dreta per la trialera de la trinxa.

Just on l'altre dia vaig cambiar la càmera fem una aturada per comentar la jugada i fer unes risas, no se si us heu fixat, l'Adolfo segur que  no, tot aquest camí es prácticament el mateix que la sortida del diumenge passat, i es que mola bastant i es nota la connexió intergalactica entre el Kiler i Jo, jejejejeje.

Aquí variem la ruta, en lloc de baixar, girem a la esquerra i fem el camí fins a Vallromanes. Arribem a la pista i anem cap el corriol de les fonts de Sta Anna i de St Joaquim.

Comencem a pujar i al Quique, a mig camí que li passa lo de la setmana passada, la cadena se l'hi enganxa altre cop......PORTA-LA AL MECÀNIC CARALLOT!!!!, arribem dalt la pista i fem la barreta, mes riures i seguim cap a la font de Can Gurguí, on ens aturem a omplir bidons.

Continuem la ruta tot passant per el corriol de l'ovni i un cop al pla de Teià i de saludar a uns col.legues del Quique, per cert, un d'Ells portava un trasto com el d'Ell, Pivot de 30 kgs.....el Kiler que te compromisos familiars decideix baixar cap a Premià.

Nosaltres tres continuem....i anem cap a Font de Cera, se m'ha acudit anar a fer la trialera del Walking Dead...que mola mogollon!!! Anem baixant la pista i just al final, abans de creuar la carretera punxada de la puta roda del darrera.........cagonto!! Res, la cambio de pressa i continuem, creuem la carretera, pugem els rampots de la muerte, pugem al capdamunt de la urbanització. girem a la dreta, continuem pujant i arribem al capdamunt del turó.

Agafem la pista de baixada uns metres fins l'entrada de la trialera Walking Dead, no recordava que fos tant llarga, al inici es de pujada, no molt forta i després comensa a baixar, molt neta i molt ràpida. Arribem a la urbanització Walking Dead i fem un pla per anar-hi un altre dia a pel coura de l'instal.lació, sembla mentida que encara n o l'hagin xoriçat els romanesos, hi ha un güevo.

Descobrim un "atajillo" trialeru heavits on el Quique i Jo hem disfrutat baixant-lo, el Batxi no tant, i arribem a la carretera d'Alella, la agafem de baixada i entrem a la dreta a la Urbanització per agafar l'antic camí d'Alella en forma de trialera per remuntar fins al gr, on tornem a trobar el Juan que està patint els últims trams de pujada.

La baixada per la trialera de la moto fins la riera de Teià, on el Quique ha intentat fer-me una pirula en forma d'avançament i s'ha trobat amb la ràpida resposta de la vieja guàrdia, que l'hi ha tornat l'avançament 10 segons mes tard........TE QUEDA MUXA MILI NENE TODAVIA!!!

La cara del Quique després de l'avançament

A la riera de Teià hem fet la cerveceta i pel camí del mig hem arribat al poble.

Avui no hi han fotos, no han vingut els fotògrafs professionals del grup i Jo no tenia ni ganes  i forces....au....