diumenge, 20 de febrer del 2011

TRACKS D'EN KILER

Ja era hora, després de dues setmanes sense poder sortir per una lesió a l'esquena deguda a un partit de futbol, avui tot i la pluja he pogut sortir amb la bici. No sabia si podria sortir gaira estona o si habia de tornar cap a casa ben aviat.
Com sempre a las 8 del matí i després d'uns sms per saber que fer degut al plugim que feia abans de les 8, al Poliesportiu de Premià ens hem trobat en Kiler-bike, l'Adolfo-ktm, el Pelayo i el Norris.
La ideia era seguir un track gravat al gps del Kiler per veura si podiem seguir-lo. Hem sortit direcció a Cabrils per pujar per l'interior de la mutua. D'inici tenia molesties a l'esquena i m'han entrat dubtes de si tornar cap a casa pero no hem dono per vençut amb facilitat. Un cop al GR hem seguit per la pista que surt tot devant, allà on hi ha una cadena. Quina baixada mes guapa, amb el fang que hi habia hem disfrutat moltissim. Llavors hem continuat per una serie de corriols que varem fer un dia que seguiem les marques d'una cursa que creiem que era de bicis i que després va resultar que era d'una cursa a peu. Tot molt macu, plubisquexaba una mica i el terra moll amb "musgu" com els hi agrada als companys frikis de dir jajajaja......Bé hem continuat per la zona dels boscos d'Argentona i l'esquena anava prou bé, ara les cames i els genolls ja començaven a anar justets, no com els mamons del Kiler i del Adolf que pujaven cagan llets, i es que després m'he açaventat que hi aha algú que es pren cosetes abans de sortir.....lladres.....
Bé hem tornat pel GR fins a la mutua on hem baixat fins que, m'he enrecordat que feia molt de temps que no feiem un corriol que hi ha baixan a m'ha dreta. Es força guapu, ens ha agradat a tots, bé a tots meny al Kiler, que ha fet un learning to fly per culpa d'una branca molla, sense gaires conmsecuencies. Finalment hem arribat al poble mulladets, no per la pluja ja que per on hem ciclat no ha plogut gaire, sino per el final del corriol que era tancat de branques mullades.
Finalment cerveceta, patatetes i olivetes al bnar de la petanca, per acabar la sortideta entre uns riures...

+835,9 / -863,7 desnivell
2.50 temps

PD: Finalment, l'esquena de conya, he pogut fer la sortida sense gaires molesties i a la tarda a casa sense cap problema, ara només falta tornar a agafar el ritme....