diumenge, 22 d’agost del 2010

EL DUO SACAPUNTAS II

Collonssssssssss quina calor!!!! Aquest es el resum de la sortida d'avui. A les 8 al Poli, el Adolfo-KTM i el Norris, els altres de vacances. Aquest matí, volia anar a fer alguns corriols per la zona del Castell de Burriac, per variar una mica, i hem pujat per la Cadira del Bisbe, deu ni do com
puja la pista.....i amb la calor que ha fet...bufff.
Un cop a dalt a la carena, hem enfilat fins San Mateu, per baixar la trialera fins la font. Allà ens hem refrescat una mica i hem omplert els bidons.
Llavors baixadeta per el Vietnam fins a la Creu de Can Boquet on hem pujat per la pista passant per la Roca d'en Toni seguint per la pista fins just desprès del Tiro on hem girat a la dreta per fer el corriolet que ens ha deixat una mica més endavant, desprès trialera de la casa però baixant fins la pista que puja de Òrrius ja que l'Adolfo anava davant i s'ha colat. Desprès hem tornat fins la pista per continuar el nostre camí. Un cop passat la carretera de la mútua hem baixat per la trialera que queda just a la primera corva del GR 92, on degut a las pluges caigudes aquesta setmana, estava plena de pedres i de sots, i un cop hem agafat el camí de pujada per recuperar el GR 92, encara pitjor, s'ha de baixar de la btt a cada moment per la quantitat de brancas i de paranys que hi han a tot el corriol.
Una vegada a la pista, la hem creuat per anar a buscar el camí que sempre fem per anar al Castell de Burriac on al mirador ens hem aturat a menjar unes barretes per recuperar forces.
Desprès d' arribar al peu del Castell, trialera de la muette per enllaçar al Camino de Murdok. Un cop on acaba el camí de Murdok, on hi ha las pedrotes on fan trial, hem pujat per la trialera fins al castell altre cop, per baixar allà on hi ha el parking del Castell, hem agafat el corriol que queda a mà esquerra que ens ha portat fins a Cabrera, llavors camí del mig fins a la petanca de Premià de dalt, lloc de avitualliment habitual dels ciclistes premianencs ( avui ens hem trobat als Tiralee i als Voltors), on hem fet uns tancs de cervesa fresqueta i unes patates.
2.58 temps
PD: A veure si espavilem i comencem a sortir mes gent, que si no la transmaresme patireu de nassos.....